[系統優化] LAV度顯示none其實係咪正常 ? <承繼返個舊po> (已解決)

本帖最後由 惡魔城城主 於 2023-12-18 18:41 編輯

承繼返個舊po: potplayer64 睇4k file同8k file時有好大分別
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2702250

請問大家個LAV入面係咪都係咁 ? 只會出none但又其實有硬解到



因為以前d po講法係要出到gpu名至代表支援


唔該晒大家回應~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

唔係播緊片就會係 none

TOP

唔係播緊片就會係 none
harryytm 發表於 16-12-2023 21:34


原來只係咁完全冇發現係咁...
唔該晒師兄~

TOP

本帖最後由 aarv 於 2023-12-18 21:33 編輯

你個lav setting點開出來?你似係開左個閒置緊既lav setting,就算軟解Active decoder都會寫avcodec
要play緊果時right click果個先係

(圖為例子,大同小異)

TOP

你個lav setting點開出來?你似係開左個閒置緊既lav setting,就算軟解Active decoder都會寫avcodec
要play ...
aarv 發表於 18-12-2023 21:30


我在播片時按加下角的lav video時就能查看了, 謝謝師兄~

TOP